×

ویستا تیم (طراحان دیدگاه نوین ویستا ) طراحی سایت در اصفهان،طراحی اپلیکیشن در اصفهان،طراحی تیزر و موشن گرافیک

1 ارسال درخواست یا مشاوره تلفنی
2 سفارش پروژه و بستن قرار داد
3 تحویل نهایی پروژه با رضایت مشتری

آدرس شرکت:اصفهان،خیابان میر،بعد از چهار راه هلال احمر،ساختمان اداری آریا،طبقه یک واحد13

واحد طراحی و توسعه:09132100074 ، مدیریت پروژه ها:09367862449-دفتر تهران :--021 ، دفتر اصفهان : 36616753-031

آدرس ایمیل ما: INFO[AT]VISTATEAM[DOT]IR

مشاوره تلفنی

شنبه تا پنج شنبه به جز روز های تعطیل از ساعت 8 صبح الی 20 شب . پشتیبانی در روز های تعطیل فقط از طریق تیکت و ایمیل امکان پذیر است

طراحان دیدگاه نوین ویستا   

جزئیات حساب خود را فراموش کرده اید؟

طراحی ست سالن زیبایی دلوان

در دنیای امروز هر شرکت و یا مجموعه معتبری برای رساندن پیام یکپارچگی و اقتدار خود به مخاطبین و مشتریان خود سعی در هماهنگ کردن اجزای مختلف مجموعه دارند . هرچه یک مجموعه بتواند از نظر بصری ، ظاهری آراسته و با یک فرم واحد داشته باشد ، حس اطمینان بیشتری را در مخاطب القاء می‌کند زیرا شخص به این موضوع توجه می‌کند که این مجموعه برای همه قسمت های خود ارزش قائل است و سیستمی با مدیریت یکپارچه دارد.

طراحی ست اداری در اصفهان

ست های اداری یکی از ابتدایی‌ترین و البته اصلی‌ترین اجزای بصری هر شرکت و یا مجموعه هستند که تمامی افراد در ارتباط با آن مجموعه روزانه چندین بار با آن‌ها سر و کار دارند، پس هر چه این ست ها از هماهنگی و زیبایی بیشتری برخوردار باشند تأثیر بیشتری بر ذهن مخاطب می‌گذارند .

کارشناسان واحد طراحی ویستا با بهره‌گیری از تجربه بالای تیم طراحی گرافیک خود در این زمینه ، تأثیر گذارترین و بهترین ست اداری ممکن را برای مجموعه شما فراهم می‌کند.برای سفارش طراحی ست اداری خود با شماره های تماس ویستا در ارتباط باشید،یا از طریق فرم درخواست مشاوره رایگان،شماره خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ویستا در سریع ترین زمان ممکن با شما مشتریان عزیز ارتباط بر قرار کننند.این کیفیت فکر شماست که کیفیت زندگیتان را تغییر میدهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لایک
لایک دوست داشتم خنده دار بود جالبه ناراحتم عصبانیم
بالا
پشتیبانی سایت های خود را به تیم ویستا بسپارید  
09132100074