اپ سفارش غذا آنلاین خدمات تحویل غذای آنلاین به سرعت در حال رشد است و منحصر به سفارش غذا از یک رستوران نمیباشد. حتی لازم نیست که حتما شما یک مکان فیزیکی داشته باشید. شما میتوانید کسب و کاری به طرق زیر راه اندازی کنید:غذای خانگی:شما میتوانید در آشپزخانه خود غذای خانگی درست کنید و به صورت آنلاین آن را به فروش برسانید. نمونه مشابه این مامان پز است که یک شبکه توزیع غذای خانگی است که خانم های خانه دار عضو شده در مامان پز غذای خانگی خود را بفروش میرسانند. در ادامه با ویستا همراه باشید…
خدمات تحویل مواد غذایی:
مثال این کسب و کار ایزی پز است. ایزی پز مواد غذایی مورد نیاز برای یک وعده غذایی را با نسبت دقیق و دستور پخت آن را برای شما ارسال میکند تا شما لذت آشپزی در کنار عزیزانتان را تجربه کنید.
کسب و کار آنلاین:
کسب و کارهای متفاوتی در این زمینه فعالیت دارند که لقمه یکی از آنهاست. کسب و کارهای مشابه لقمه با دارا بودن مجموعه ای از رستوران ها به سفارش گیری غذا میپردازند و هر کدام میتوانند سیاست های کاری خود را داشته باشند.ممکن است شما قصد گسترش کسب و کار خود به صورت اینترنتی را داشته باشید اما بودجه کافی برای آن را نداشته باشید. پس میتوانید ابتدا به تیم هایی مانند لقمه بپیوندید و از این طریق خود را به کاربران بشناسانید.
طبیعتا شروع هر کسب و کاری میتواند استرس زا و مبهم باشد اما میتوان با کمک گرفتن از توصیه های متخصصین حرفه ای با اطمینان در این راه قدم گذاشت. نکات زیر را میتوان توصیه های اصلی دانست که عمل کردن به آنها پایه شروع این کار است:
اولین یا بهترین باشید
سعی کنید ایده ای داشته باشید که شما را از سایر رقبایتان متمایز کند و در آن اولین باشید. در غیر این صورت در تلاش باشید که نقاط ضعف آنها را به نقاط قوت خود بدل کنید. در این صورت شما در خاطر مخاطبین ثبت میشوید و به اولین گزینه آنها تبدیل میشوید
مخاطبین را بشناسید
مشتریان بالقوه را شناسایی و آنها را به مشتریان ثابت تبدیل کنید. هر مشتری راضی خود یک تبلیغ محسوب میشود و موجب افزایش سودآوری میشود بنابراین نباید از اهمیت مشتریان غافل شد.
انتخاب پلت فرم مناسب
شما میتوانید برای کسب و کار خود اپلیکیشن یا سایت داشته باشید و یا از طریق کانال تلگرام و یا حساب کاربری اینستاگرام آغاز بکار کنید. بسیار مهم است که پلت فرم مناسب کسب و کار خود را بشناسید و از آن بهره ببرید. از هر پلت فرمی که استفاده میکنید مهم است که کاربر در ابتدا ورود به آن متوجه زمینه فعالیت شما شود، همچنین قادر به مقایسه و بررسی محصول شما باشد.
بسته بندی و ارسال
سرعت حمل و نقل و نحوه صحیح بسته بندی در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است. در نظر بگیرید که نحوه بسته بندی علاوه بر اینکه باید زیبا و نماینگر برند شما باشد باید به نحوی باشد که غذای شما بدون مشکل به مقصد برسد. از سوی دیگر تاخیر در رسیدن غذا برای هیچکس قابل قبول نیست.
معرفی مناسب محصول
عکس غذاهایی که بارگذاری میکنید در قانع کردن مشتری برای ثبت سفارش خیلی موثر است. بنابراین اگر بودجه مناسبی دارید در ابتدا کار به کمک یک عکاس حرفه ای عکس هایی وسوسه بر انگیز از غذاها بگیرید. همچنین تا جایی که ممکن است توضیحات کاملی هم قرار دهید.
بازار هدف
هر اپلیکیشنی یک بازار هدف دارد. متغیرهایی هم در این زمینه وجود دارد که شامل سن، جنسیت و یا منطقه جغرافیایی است. برای اپ سفارش غذا، هیچ محدودیتی وجود ندارد و همه ی رده های سنی و جنسی و منطقه ای را شامل می شود. رابط کاربری برنامه هم باید متناسب با منطقه و همچنین آسان در استفاده باشد که مشتریان بازار هدف را بیشتر هم به خود جذب کند.
برای سفارش طراحی اپلیکیشن های موبایل با شماره های تماس ویستا در ارتباط باشید و یا از طریق فرم درخواست مشاوره رایگان،شماره تماس خود را برای کارشناسان ویستا ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما کاربران عزیز تماس حاصل فرمایند