×

ویستا تیم (طراحان دیدگاه نوین ویستا ) طراحی سایت در اصفهان،طراحی اپلیکیشن در اصفهان،طراحی تیزر و موشن گرافیک

1 ارسال درخواست یا مشاوره تلفنی
2 سفارش پروژه و بستن قرار داد
3 تحویل نهایی پروژه با رضایت مشتری

آدرس شرکت:اصفهان،خیابان میر،بعد از چهار راه هلال احمر،ساختمان اداری آریا،طبقه یک واحد13

واحد طراحی و توسعه:09132100074 ، مدیریت پروژه ها:09367862449-دفتر تهران :--021 ، دفتر اصفهان : 36616753-031

آدرس ایمیل ما: INFO[AT]VISTATEAM[DOT]IR

مشاوره تلفنی

شنبه تا پنج شنبه به جز روز های تعطیل از ساعت 8 صبح الی 20 شب . پشتیبانی در روز های تعطیل فقط از طریق تیکت و ایمیل امکان پذیر است

طراحان دیدگاه نوین ویستا   

جزئیات حساب خود را فراموش کرده اید؟

طراحی ست اداری در اصفهان

طراحی ست اداری یا اوراق اداری یک امر بسیار مهم یک شرکت یا بیزینس در زمینه تبلیغات می باشد اما متاسفانه مورد کم لطفی قرار گرفته است . طراحی ست اداری اگر بصورت خلاقانه باشد می تواند جلوه بسیار زیبایی را از شرکت یا برند شما به نمایش بگذارد . طراحی ست اداری حرفه ای و خاص می تواند ارتباط مستقیم و سریعی در انتقال مطالب با مخاطب برقرار کند اما معمولا مدیران کسب و کار به طراحی اوراق اداری خود اهمیت زیادی قائل نمی شوند چرا که این باور را ندارند ست اداری می تواند نقش موثری در برجای گزاشتن جلوه ای زیبا از شرکتشان در اذهان عمومی ایفا کند .

توجه داشته باشید طراحی ست اداری زیبا و جذاب ارتباط مستقیمی با طراحی لوگو شما دارد . هر میزان طراحی لوگو شما حرفه ای تر و جذاب تر انجام شود طراحی ست اداری شما نیز زیباتر خواهد بود چرا که مهمترین عنصر گرافیی در طراحی ست یا اوراق اداری طرح لوگو شما است و مابقی صرفا خطوط و رنگها و متن اطلاعات تماس شرکت هستند .

برای سفارشخدمات طراحی ست اداری  با شماره های ویستا تماس بگیرید

سفارش پروژه | 36616753-031

طراحی لوگو

تیم گرافیگ ویستا بر این باور است که یک ست اداری حرفه ای و متفاوت بدون داشتن یک آرم یا لوگو مناسب برای آن سازمان فاقد هویت است . طراحی لوگو اولین گام در طراحی اوراق اداری شرکت های فاقد لوگو و رنگ سازمانی است و یا بازسازی لوگوی قدیمی و بروز رسانی آنها، برای بدست آوردن هویت تجاری و برند سازی ، طراحی لوگو و ست اداری به صورت مکمل در شناخت هویت چهره شرکت یا سازمان شما بسیار تاثیر گذار است . شبکه چاپ با طراحی منحصر به فرد و خلاقانه با تضمین رضایت مشتری گام به گام شما را به کسب موفقیت هدایت خواهد کرد.

طراحی سربرگ

یک از عناصر اصلی تشکیل دهنده یک طراحی حرفه ای ست اداری ، سربرگ آن می باشد . سایز استاندارد سربرگ 21*29.7 و 21*14.8 می باشد ، در طراحی سربرگ باید بر اساس استاندارد های کاغذ پیش و پس از برش باشد ، تعیین فونت با اندازه مناسب ، سادگی و رعایت فاصله ها ، ترکیب بندی لوگو و آرم و هارمونی رنگ ها از اصول طراحی می باشد و همچنین در زمینه چاپ : چاپ همزمان 5 رنگ و رنگ ساختگی طلایی و نقره ای طبق سلیقه مشتری،برای سفارش سربرگ با شماره های تماس ویستا در ارتباط باشید

طراحی پاکت نامه

طراحی و چاپ پاکت یک دیگر از عناصر مهم و تاثیر گذار یک ست اداری موفق می باشد ، معمولا پاکت نامه به اصطلاح ملخی در ابعاد 22*11 و پاکت A4 در سایز 23 *32.5 ،پاکت A5 در سایز 23 * 16 می باشند ، در طراحی پاکت بجز ابعاد ذکر شده می تواند از ابعاد های دلخواه و طرح خاص و خلاقانه بر اساس نیاز مشتری استفاده نمود و در زمینه چاپ ، چاپ در داخل و خارج پاکت 5 رنگ همزمان ، ساخت قالب سفارشی ،دایکات لبه گرد ، چسب درب پاکت ، با کاغذ های تحریر ، گلاسه ، کتان ، فانتزی طرح دار و همچنین مقوایی کارتی قابل اجرا می باشد.

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت هم عناصر تشکیل دهنده یک ست اداری می باشد ، معمولا بیزنس کارت ها در ابعاد و سایز استاندارد بصورت 5.5 * 4.8 و 8.9 * 5.8 می باشند ، که رعایت نکاتی در زمینه ترکیب و عنوان بندی مناسب ، هارمونی رنگ ها ، سایز فونت ، رعایت فاصله های قبل و بعد از برش می تواند در زیبایی آن تاثیر گذار باشد . و چاپ آن به دو صورت عمومی و اختصاصی قابل انجام است که بنا به حساسیت مشتری قابل اجرا در ابعاد و برش های خاص ، نقره و برجسته قابل انجام می باشد .

  • طراحی لوگو تهران

    طراحی ست اداری و لوگو دیپا پترو

    طراحی ست اداری  و طراحی لوگو :در دنیای امروز هر شرکت برای رساندن پیام یکپارچگی و اقتدار خود به مشتریان خود سعی در هم...
  • طراحی دستبند

    طراحی ست اداری برند گل پیچ

    طراحی ست اداری :در دنیای امروز هر شرکت برای رساندن پیام یکپارچگی و اقتدار خود به مشتریان خود سعی در هماهنگ کردن اجزا...
  • طراحی ست اداری برند vono

    در دنیای امروز هر شرکت و یا مجموعه معتبری برای رساندن پیام یکپارچگی و اقتدار خود به مخاطبین و مشتریان خود سعی در هما...

میزبان صدای گرم شما هستیم

برای مشاوره در زمینه طراحی سایت،طراحی اپلیکیشن،طراحی تیزر و...با کارشناسان ما تماس بگیرید

بالا
پشتیبانی سایت های خود را به تیم ویستا بسپارید  
09132100074