از محصولات مهم تبلیغاتی که تقریبا در تمام فعالیتهای تجاری و اقتصادی کاربرد و نقش به سزایی دارد ساک دستی تبلیغاتی(کیف تبلیغاتی) کاغذی و پارچه ای است. ساک دستی نه تنها در فروشگاهها، بوتیکها، فست فودها و بنگاههای مختلف تجاری که فروشنده کالا و محصولات هستند، بلکه در بسیاری از موسسات و شرکتهایی که صرفا نیاز به معرفی خدمات خود در قالب ارائه هدایای تبلیغاتی و حضور در نمایشگاهها دارند، مورد استفاده وسیع قرار میگیرد.ساک دستی تبلیغاتی می تواند به تنهایی در دست هر فرد بصورت یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک ایفای نقش نماید و قطعا نقش قابل توجه ای را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی می کند.
ساک دستی، علاوه بر کارایی به عنوان یک ابزار بستهبندی و حمل کالا، در بسیاری موارد به عنوان نوعی هدیه تبلیغاتی، توانسته جایگاه خوبی در عرصه تبلیغ و ترویج برند بازی نماید. علارغم قدمت نه چندان زیاد استفاده فراگیر از این کالا در سطح جامعه، تا کنون نامهای متنوعی به آن اطلاق شده است. از قبیل «ساک دستی»، «ساک خرید»، «بگ شاپ (Bag Shop)»، «شاپینگ بگ(Shopping Bag)» و غیره.
از ساک خرید میتوان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مشتری در قبال خرید و همچنین به صورت همزمان یک آگهی متحرک برای فروشگاه یا شرکت شمااستفاده کرد که اگر هر دو اصل طراحی گرافیکی و کیفیت در تولید ساک دستی خرید شما رعایت شده باشد انتخاب ساک دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی هم مشتری را خشنود میکند و دوم اینکه آن را بارها و بارها استفاده خواهد کرد. و هر با استفاده از آن یک آگهی تبلیغاتی رایگان برای شما خواهد بود که در سطح گسترده استفاده میگردد.
چاپی که در تولید ساک دستی تبلیغاتی کاغذی کاربرد دارد چاپ افست است. این نوع چاپ توانایی چاپ تمام رنگها را دارا می باشد و به راحتی این امکان را ایجاد می کند که طراح، هر المانی از جمله عکس محصول و … را بتواند در طرح خود استفاده کند. با توجه به این نکته طرح هایی که در تولید ساک دستی تبلیغاتی کاغذی استفاده می شود، دارای تنوع بیشتری بوده و میتوان مفاهیم مختلفی را در طراحی این نوع از ساک دستی مشتری منتقل کرد.پس برای چاپ افست باید مسائلی رعایت شوند تا طراحی ساک دستی به طور موثر و قابل استفاده ای انجام شود. چاپ افست از اصل چهار رنگ اصلی یا CMYK استفاده می کند. یعنی هر طرحی نهایتا برای چاپ به این چهار رنگ تجزیه می شود و توجه به این موضوع برای مثال در استفاده از رنگ مشکی بسیار مهم است.
نکته ی مهم دیگر کیفیت یا dpi ی عکس های به کار رفته در طرح ساک دستی تبلیغاتی است. چاپ افست توانایی چاپ با کیفیت بیش از ۲۵۰۰dpi را دارد که کیفیت بسیار بالایی است. دقت داشته باشید عکس هایی با کیفیت پایین می توانند ساک دستی شما را کاملا بی ارزش و بی کیفیت نشان دهد.اما برای طراحی ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای، نوع چاپ آن مشابه چاپ ساک دستی کاغذی ومقوایی است اما به دلیل نوع جنس آن از تعداد زیادی رنگ نمی توان استفاده کرد.این موضوع باعث میشود طراحی این دو محصول با وجود برخی مشابهت ها در بعضی موارد قدری با هم متفاوت باشد که میبایست از تفاوت ها را در روند کار در نظر گرفت.
مزایای استفاده از ساک دستی تبلیغاتی در پیش برد اهداف:
یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین ابزارهای تبلیغاتی چاپ ساک دستی می باشد، چرا که جهت استفاده از هدایای تبلیغاتی ، ارائه کاتالوگ ها و بروشور ها و جهت قرار دادن اجناس خریداری شده توسط مشتری به آن نیاز دارید
برای سفارش طراحی انواع ساک های دستی تبلیغاتی با شماره های تماس ویستا در ارتباط باشید و یا از طریق فرم درخواست مشاوره رایگان،شماره تماس خود را برای کارشناسان ویستا ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما کاربران عزیز تماس حاصل فرمایند
نمونه کاری های ساک دستی همه نمونه کار ها