به عقیده واحد گرافیگ طرحان دیدگاه نوین ویستا و سایر متخصصان رشته های گرافیک و مدیریت بازرگانی ، طراحی لوگو اساسیترین و مهمترین بخش از پروژه برندینگ برای یک مجموعه و یا نام تجاری و یا هرگونه کسب و کار دیگر است.شما چه فروشگاه پوشاک داشته باشید و یا یک فروشگاه زنجیره ای مواد غذایی و یا یک دفتر خدمات کامپیوتری در هر حال و در صورت داشتن هرنوع شغلی نیاز به برند سازی تجارت خود دارید و در این میان افرادی موفقتر هستند که نام تجاری خود را به خوبی در ذهن مخاطب حک میکنند . به کمک یک لوگو مناسب میتوان رویکردها و عملکردهای یک کسب و کار را به همراه هدف آن مجموعه مشخص کرد . یک لوگو خوب باید چشمگیر باشد ، تصویر مناسبی از خود در ذهن مخاطب باقی بگذارد بسته به کسب و کار مورد نظر کاملاً پویا باشد و از همه مهم تر خلاقانه و بکر باشد. با در نظر گرفتن تمام موارد فوق یک لوگو مناسب و حرفه ای میتواند مسیر موفقیت تجارت شما را هموار نموده و شما را از سایر رقبای خود متمایز سازد .
انواع مختلف لوگو و آرم :
لوگو ها و آرم ها از نظر نوع طراحی و نوع بیان موضوع به دستههای مختلفی تقسیم میشوند که عبارتند از :
- لوگو یا نشانه : طرحی گرافیکی خلاقانه و منحصر بفرد مفهومی یا بی معنا
- نشانه تصویری : طرحی گرافیکی و بصری ( پیکتوگرام لوگو )
- نشان نوشته : طرحی نوشتاری و بصری ( لوگو تایپ )
- نشانه تلفیقی : ترکیبی از پیکتوگرام و لوگو تایپ
- نشانه تک : طرحی از حروف اول نام تجاری ( مونو گرام )
- سه بعدی : طراحی پرسپکتیو لوگو
برای سفارش طراحیلوگو یا مشاوره در این زمینه با شماره تماس ما در ارتباط باشید.