هدف از ساخت و نمایش تیزر یا آگهی تبلیغاتی وارد کردن شوک به مخاطب است
زمان استاندارد برای تیزرهای تبلیغاتی معمولاً بین 15 تا 50 ثانیه است و سازندگان آگهی تلوزیونی سعی میکنند با ایجاد یک درام مناسب و یک قصه منسجم و هدفدار و با استفاده از تصاویر زیبا و تأثیر گذار و رعایت اصول گرافیکی و قاببندی پیام خود را در کوتاهترین زمان ممکن به شما برسانند. یک تیزر خوشساخت مجموعهای از عوامل مختلف را در برمیگیرد. گاهی اوقات این اشتباه پیش میآید که فقط استفاده از دوربینهای سینمایی و با کیفیت برای ساخت یک تیزر خوب کافی است اما در واقع عوامل زیادی در ساخت یک کار استاندارد موثرند که دوربین یکی از آنهاست.برای سفارش تیزر های تبلیغاتی و موشن گرافیک با شماره های تماس طراحان دیدگاه نوین ویستا در ارتباط باشید در ادامه با ما همراه باشید و عوامل موثر و نحوه ساخت تیزر بیشتر آشنا شوید….
این عوامل عبارتند از:
• تهیه سناریو گویا و اصولی برای گروه تولید و اطلاعرسانی به مشتری
• استفاده از عوامل حرفهای پشت صحنه ازجمله کارگردان، تصویربردار، طراح صحنه و لباس، طراح گریم و صدا بردار صحنه
• مونتاژ حرفه ای و مناسب با موضوع کار
• اصلاح رنگ و افزودن آیتمهای گرافیکی
• ساخت موسیقی یا استفاده از موزیک آرشیوی مناسب با ریتم تصاویر
• خروجی استاندارد و با کیفیت مناسب جهت ارائه به مشتری
مراحل ساخت تیزر
قدم اول: تعریف پروژه ساخت تیزر
پس از ارتباط کارفرما مشخص شدن نوع محصول یا خدمات فرم نظر سنجی ( فرم بریف تبلیغاتی ) در اختیار کارفرما قرار خواهدگرفت. در این فرم سوالاتی مطرح شده است که به ما به عنوان سازندگان تیزر تبلیغاتی کمک میکند تا مشخصات دقیق تری از چگونگی پروژه جمع آوری کرده که در واقع این مرحله به شناخت ذهنیت کارفرما و چگونگی عرضه خدمات کمک شایانی خواهدکرد.
مرحله دوم : آماده سازی طرح و سناریو
مرحله دوم تهیه طرح سناریو است. تیم ایده پردازی خانه عکس و طرح با توجه به گفتگوهای انجام شده و با استناد به فرم بریف تبلیغاتی موضوع جلسه ایده پردازی محصول را آغاز میکند. خروجی این جلسه در نهایت رسیدن به سه طرح و ایده کاملا کاربردی و قابل اجرا در مورد محصول است که در اختیار کارفرما قرار می گیرد.
مرحله سوم : پیش تولید
در مرحله پیش تولید سناریو انتخابی در اختیار تیم تولید قرار گرفته و با توجه به نیاز سناریو به بازدید لوکشین ، انتخاب بازیگر ، انتخاب فیلمبردار و عوامل دیگر …، تست لازم از جمله تست لباس و تست گریم روی بازگیران انجام می شود وگروه خود را برای تولید کار آماده میکنند.
مرحله چهارم : تولید
در این مرحله گروه تولید به مدیریت و سرپرستی کارگردان در روز و مکان مشخص شده تولید کار را آغاز کرده و به ضبط و ثبت پلانهایی سناریو می پردازند مرحله تولید یکی از حساس ترین مراحل کار است ونیاز به تمرکز و دقت بالای تمام افراد گروه دارد . در مرحله تولید تمام آنچه که روی کاغذ سناریو نوشته شده است اجرایی شده و ذهنیت ها به عینیت خواهند رسید.
مرحله پنجم : پس از تولید
در این مرحله نیز راشهای ضبط شده یا به زبان ساده تر فیلمهای خام با نظارت کارگردان در پروسه مونتاژ قرار میگیرد . تدوینگر یا همان ادیتور وظیفه ترکیب بندی پلانها را بر عهده دارد. صد اگذاری، اصلاح رنگ ، هماهنگی موزیک و تصاویر، جلوهای گرافیکی و تبدیل خروجیهای مختلف نیز در پایان این مرحله صورت میگیرد. تیزر شما آماده است و می توانید از تماشای آن لذت ببرید
شرکت طراحان دیدگاه نوین ویستا با استفاده از تیمی مجرب و خلاق و با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها روز دنیا ،نیاز شما مشتریان عزیز را در این زمینه به بهترین حالت ممکن برآورده می سازد.برای سفارش تیزر های تبلیغاتی و موشن گرافیک با تیم ویستا در ارتباط باشید.
{–برخی از نمونه کار های ساخته شده اخیر تیم ویستا–}